publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

betso-nak

2010.01.24. 17:16 Dollybaba

Szia!

Nem vagyok titkos,nyilván akkor tennék róla:)Tudom,h fent van neten,csak furcsáltam,h olyan embernek is vicccesen jönnek le a sztorik aki nem is ismer!Örülök neki nagyon,addig olvass amíg örömöd telik benne:)Köszönöm amit írtál:)

dolly

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr821698381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betso1 2010.02.21. 16:04:06

Szió Dolly!

Sajnálattal olvastam egy korszak lezárult "Feri"vel, nem jelentkeztem, mert tanult fönököm 3 hétre kirendelt londonba. Rémálom ott a tél, taxis aki a reptérről bevitt, azt mondta hallott már a téli gumiról, de az angolok nem vesznek ilyesmit, meg különben is rövid a tél, drága a gumi, ami annyit jelent, hogy a röpcsitérröl majd 5 ó-t ültem a taxiban. De a legnagyobb mégis az volt, hogy 1 hétre mentem, s három hét múlva jöttem, ezekután el tudod képzelni, kivittem egy gyönyörüen összehajtogatott ruhával teli (zokni, alsógatyó, nadrág, poló, pulcsihegyek),utazótáskát, majd hazatértem borostásan, koszosan, és egy nagy szenyestartó utazótáskával, nem mondom, hogy a harag irányította azt a beszélgetést amít folytattam angol fönökömmel, inkább túlságosan nehezteltem rá! (a mocsok),Na, mindegy, végígolvasgattam, amiröl lemaradhattam, hát, nem semmi a kajakos bulid, biztos jó lehetett, vagy legalábbis nagyon érdekes!
Más-----, ha van ilyesmi gyógytornász végzetséged-, miért nem kezdessz egy kis vállalkozást?! Hirdetsz, és baleset, vagy komolyabb operáció utáni mozgás javító kezelést szolgáltathatnál.(ez szép mondat volt), Na mindegy ez csak egy 5let, ügyesen-okosan, ahogy nagyanyám mondta!

na, szia,ís a megszokotnál beszédesebb voltam!
jó legyél, és ne feledd, nem tellik el úgy nap, hogy a nap el ne telne!

pussz
süti beállítások módosítása