publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

epilepszia

2010.01.15. 14:06 Dollybaba

levelemből másolva,még ress:

Sziasztok!
 
Képzeljétek el,hogy ma mentő vitte el a rékát(dani bnője),mert epilepsziás roham jött rá.
Este elment bulizni a Corvin tetőre,még nem tok semmit,csak,h a János kórházban van,neurológus vizsgálja,Dani bement a Réka anyukájával!
 
Miközben írom a levelet a Roni orrába bement vmi és egyfolytában hörög,de nagyon fura hangon,közben ki be fújja a levegőt magából,az egész hasa mozog,kereasztanyám épp beszél Ágival,hogy mit tud a Rékáról,ide szól nekem,h masszírozzam már meg a Ronit,oda megyek,h maszírozzam,közben a Toto rágcsál vmit!!!!
Nézem,h mi az és képzeljétek nálunk fa roló van aminek a húzókájának a végén van egy fa golyó,mivel fel van húzva,(mert süt a nap),ezért ez a golyó leért a földre,Totóka nagy boldogan játszott vele és most kb fél milliméteres darabokban van szétrágva:):):):):
 
Jah és reggel voltam a dévényes Edinánál,aki hánytat mikor ott voltam,mert mondta,h reggel óta hányingere van,elment az anyuka meg a kezeltbaba én vártam,h megbeszéljük mikor jöjjek jövőhéten és mondta,h várjak egy kicsit:bement a fürdőbe és meghánytatta magát,én ezt hallgattam kint...
 
Ennyit a ma déleltőttröl:):):):):)
 
 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr161674521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása