publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

DIPLOMA

2010.01.11. 19:53 Dollybaba

Nah ma meg volt a diplomaosztóm is:):):):)A rendezvényre a tanulmányi osztályon került sor,ünnepélytelen keretek között Piroska átadta a diplomámat és a kísérő okmányokat!

Mostmár papírom is van róla,hogy GYÓGYTORNÁSZ lettem és ezzel együtt munkanélküli:):):):):):)

Katával megvártam amíg vizsgázik,ó a régi élmények...Kicsit izgult,hogy hogy fog ez neki menni,errre elmomdtam az én tavalyi sztorimat,hogy előző este a Bogi a portán hagyta a lekicsínyített puskát,én másnap bementem felvettem a teremben kipuskáztam és kijöttem egy hármassal vagy kettessel...nah mindegy.Jó emlékek ezek:):):):):)Kat is röhögött:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr671664418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása