publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

siker

2009.10.31. 19:06 Dollybaba

Sikeresen leállamvizsgáztam!!!!!!!!!!!

GYÓGYTORNÁSZ vagyok!!!!

Nincs munkám és nem is lesz:):):):)

Boldog vagyok:)

 

Valamiért mégis hiányzik az az érzés amit (rajtam kívül)minden normális ember érezni szokott ilyenkor,és amit úgy hívnak,hogy:felszabadultság,megkönnyebülés,öröm!Talán,mert innentől sokkal nehezebb,szarabb életem lesz?dolgozni kell,és dolgozni muszáj,és solgozni SZAR!Kívéve persze ha sikerülne szakmán belül,jó helyen munkát találnom.

Mindetzekelőtt azonmban vár rám valami,amitől félek,és mi miatt nem kerített hatalméba a fent említett pozítiv érzés.

Felelőségvállalás!

Magamról gondoskodni,egyedül boldogulni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr21489416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása