publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

meglepetés

2010.01.21. 20:44 Dollybaba

Láttam az avatart...csalódás,mélységes csalódás.A látvány óriási a sztori szánalom,tv-n tuti nem nézem meg!!!!!!

Élet önkéntesként:túl azon,hogy mindenkinek nagyon tetszi,hogy önkéntes vagyok és mindenki elismer és "lekalappalelőttem"-ezik,annyira jó végre foglalkozni a betegekkel,jhajjj,szeretem!Sose gondoltam volna magamról,hogy olyan dolgot amit munkaként csinálok szeretni fogok!Élvezem:)

Ma már kaptam narancsot,körtét és sport szeletet is:):):)Csupa izgalom ez élet főleg,mikor a fél oldalára bénult kb 100kg-os néni feláll és beközli,hogy amíg tornáztatom Erszikét addig ő pisilne,mert itt vagyok és majd én segítek!REMEK,akkor így hirtelen asszem 10 kg vizet kiizzadtam magamból,lelki szemeim előtt megjelent ahogy bottal együtt eldől émmeg állok ott tehetetlenül vagy esetleg engem is maga alá sodor.Hála az égnek a szoba Wc használatával sikerült úgy elvégeznie a dolgát,hogy nem történt baj!!!!!Az már biztos,hogy fogyni fogok,tehát ha eszem ha nem akkor is menni fog:):):):)

Kedves betso,ki vagy?ez egy meglepő fordulat,itt nálam,mert konkrétan sehol nem reklámozom a blogot,csak a barátaim tudják,h van!Kiváncsi természetű vagyok,nagyon!!!!úgyh majd meghalok,h meg tudjam ki vagy(bár az is megfordult a fejemben,h vki szórakozik velem,de ez is csak a paranoiam miatt van,tudom:):):)Hidd el olyan is történik velem ami a nagykönyvben nincs megírva,de én sem írok azért mindent le,ami történik!Nem minden publikus...:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr131691220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betso1 2010.01.24. 11:54:56

Szió Doll!

Ajjaj, nem tudtam, hogy csak ismerös olvasgathat! A blogod a neten van, megtalálható, olvasható, és a lehetöség az írásra, az is megvan!
Esemény leírása:- két, talán három hónapja lehetett, valamit kerestem az interneten a publikus szóval kapcsolatban. Ennyi! Ha jól emlékszem!
Majd beleolvasgattam, majd még beleolvasgattam, majd végigolvasgattam!
És nagyobbrészt jókat derültem!
Már csak magamat gyözködtem, hogy regisztráljak, és szóljhozzázzak! Na, itt eltelt pár hét, hónap! Majd hozzászóljhozzáztam!
Ha nem baj, és nem vagy annyira magán, azért még olvasgatlak,

köszikösziköszi

betso
süti beállítások módosítása