publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

once upon a time

2010.01.04. 17:35 Dollybaba

2010. évi bejegyzésem,remélem nem lesz like a virgin:):):):)

Kezdem ott ahol abba sem hagytam,mert régen nem írtam.Már ég a kezem,h leírjam azt a sok minden vicces mókás dolgot ami történt:):):)Néha feleslegesnek érzem a hüvelykujjam,főleg mikor gépelek...

Akkor talán kezdeném a pantomímes figurával a Váci utcából:anyu,k.anyám,Dani meg ÉN.Gondoltam ez az a figura lesz akinek ha dobok pénzt akkor megmozdul,új pozíciót vesz fel és úgy marad,kis naívan!Dani mondta,h ő még ilyet nem látott,ekkor én ellenállhatatlan vágyat éreztem,hogy megmutassam neki,miről is van szó.Még kiabáltam is,hogy nah most figylej,már dobtam is a pénzt,és néztem kiváncsian milyen pózban fog megmerevedni.Erre rám néz,mosolyog,és hivogat a kezével.Mondanom sem kell,h földbe gyökerezett a lábam,és persze minden ember megállt,és kiváncsian nézték mi lesz ebből!Én ránéztem majd a Danira,mint aki nem akarja elhinni,hogy ez vele történik,és csak annyit voltam képes mondani,hogy:-Nem merek!!!Erre a pantomímes összeráncolta a szemöldökét és csípőre tette a kezét amolyan ejnye-bejnye tekintettel,majd megint hívott,és kézfogós tartásba tette a kezét,én levettem a kesztyűm(ez is bizonyítja,h van neveltetésem,m kesztyűben ne fogunk kezet),majd kaptam egy kézcsókot,és annyira hatás alá kerültem,h nem is gondolkoztam,és pukedliztem egyet!!!!!!!!Itt volt az a rész,h a Dani fetrengett a röhögéstől,és én magam is!

Jön egy kis összeollózás a leveleimből:

karácsonyi bevásárlás:Pénteken elmentem Kalászpetivel és Zsófival vásárolni,DE mindezek előtt lementem Emeséhez(akinél babyszittyó voltam)és megtornáztattam az anyósát,mert összeroppant 1 csigolyája(olyan súlyos az osteoporosisa).A torna után rohantam be Pestre,Árpád-hídnál találkoztam Petivel és Zsófival,nah most elmondanám,hogy mivel aznap kurva hideg volt,ezért kölcsönkaptam egy sí dzsekit,ami önmagában véve marha jó,mert állati meleg,csakhogy a kabát valami olyan vakítóan zöld,mint a láthatósági mellény...
Egy jó volt benne,h az Ázsia centerbe mentünk,és nem tudtak szemelől téveszteni,mert kurva feltűnő voltam:)Gyerekek ez az Ázsia center,vmi borzalom,mint a filmekben,úristen,mi lehet a józsefvárosi piacon,te jó ég.
Kínia fiú,fehér poló,az az igazi kínai gagyi,rajta vastag ARANY nyaklánc...
Közben Zsófi mindehol körömdíszt keresett siekrült engem is behülyítenie úgyh én is vettem...Ez mekkora egy szar,felraktam este a körmömre az egy dolog,h reggel mire felkeltem hült helye volt a körömdísznek de este még végig is szántottam vele az arcomat,mert ahogy a kis kövek kiemelkednek és karcolnak,úgyh most vehetek egy színtelen lakkot és abból vagy 4 réteget rákenhetek és akkor talán jó is lesz...
Du 2kor kijöttünk,Peti vett a gyerekeinek játékot,itt jelezném,hogy csak neki sikerült venni ajándékokat majd elindultunk haza.
Itt jön a legszarabb része a napomnak:kitalálta Péterünk,h mivel ő kocsival jött és mivel Fót ott van 2 percre ezért kirakna minket,m olyan dugó volt,h ő a város felé nem megy mi viszont igen,ezért ő haza megy.
Elomdanám,h az Astoriához mentünk Zsófival és olyan de olyan kurva hideg volt,a busz az kb 40 perc múlva jött,mert ez a fajta csak óránként jár!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Úgyh 4re értünk be a városba!
Én úgy szidtam a Petit,hát fasszom,mi az,h vmi nagyobb csomópontba nem visz el minket v vmi,Zsófi az csak röhögött:):):):):)Lényeg,h du 4kor ott álltam az astorián és még senkinek nem vettem semmi:)

Majdnem meghaltam...
A postán voltam,és nem a lépcsőn mentem le hanem van ott egy rámpa(mozg.sérülteknek),és a rámpa közepére csöpögött a víz a tetőtöl,jégcsapokról.Gondolkoztam,hogy most kívül menjek vagy belül,mert középen nem akartam,mert akkor tiszta víz lettem volna,és végül a belül mellett döntöttem,mondjuk eleinte kint mentem,mert jöttek velem szemben,de aztán mégis inkább bent mentem.Már majdnem leértem a végére mikor egy kurva nagy darab jég,de vagy fél méter hosszú,ráesett a külső részre(ahol eleinte mentem),és még az emberek is megálltak,nekem meg majdnem a szívem!Egyrészt pont a fejemre esett voltna,másrészt nem volt kicsi,de komolyan!!!!!Akkora hangja volt basszus!
Konrétan a rámpán azon a részen nem is lehet közlekedni,mert akkora darabok estek le.
 
Nemsikerültsütik:ma kutyánkRONI megette a kb másfél kg-os gyümölcskenyeret,én szakadtam a röhögéstől,keresztanyám sírt,mert tegnap nagyon sokat baszakodott vele(felvágni a bele való aszalt gyümiket stb stb).A kutya azóta alszik és emészt..
Szegénykém.Bementem a hálóba és azt hittem először,h rosszul van a kutya,mert olyan volt a padló mintha tele hányták volna,majd rájöttem,hogy az nem sárgarépa hanem az aszalt sárgabarack amit nem evett meg,és a morzsák!Aztán felállítottuk a fát 23-án,mert holnap unokatesómnál leszünk,Dani átjöt feldíszíteni,2 gömb rakás között kétszer lefeküdt(mert ő persze karácsony előtt kell,h részegen fetrengjen a hóban és fázzon meg!!!!!)mert elszédült,mert még gyenge a kis teste! 
Jah és lett volna még egy süti a klasszik kókuszos,ami nálunk minden évben van,ez piskóta tészta,semmi extra,keresztanyám csinálta(eddig mindig anyám csinálta),lényeg,h kurva kemény lett,úgyh az sincs!!!!!Mert amúgy kakaóval lett volna bevonva,amit nem szívott be,mert egy kemény kéreg van rajta...Szerintem holnap lesz m,ég vmi gebasz a kajával,mert konkrétan eddig semmi nem sikerült:):):):)
Jah és a fánk amúgy cuki,csak a törzse középig egyenes,onnan feljebb viszont balra húz,úgyh ki van kötve a radiátorhoz!!!!!!Lehet mire haza érünk már a földön lesz...

Tűz:nálunk meg volt a tűz effekt is,jelentem!Ezt konkrétan én okoztam,mert leültem az asztalhoz megcsinálni a képeket unokatesómnak,nem ragozom miről van szó,lényeg a lényeg,hogy kellett a varrós dobozból egy cérna,nah most az asztal közepén égett egy gyertya,a doboz tetején volt egy terítő,amit elegánsan félre dobtam pont bele a tűzbe!!!!
Ez még hagyján,de nem vettem észre,h lángra kapott,úgyh miután meg lett a cérna még elegánsabban visszacsaptam a dobozba az égő terítőt és ekkor a lángoló csücsök,rávágódott!!!!!! a kézfejemre,és mivel volt egy kis műszál a terítőben ezért rám is ÉGETT!!!!!
De nincs nagy baj,mert pici volt a láng,úgyh a suhanásban kialudt,de azért megolvadt!A terítőn (amit.kersztanyám hímzett AMÚGY)most van egy luk,a kezemen meg 2 hólyag:):):):):)Viszont még eg"jó" hír,Dániel rettenet rosszul van,most telefonáltak.Ezt is elmesélem.
Ági vett vmi püspökkenyeret az Aldiban,amit a kocsiban felejtetett,kb 2 hete(az ott hol megfagyott a nagy hidegben hol kiengedett),ma vette észre,h a kocsiban van,behozták a házba,felvágták(mert ernő szerint nincs baja!!!),és persze,hogy a Dani evett belőle,úgyh most rossz a gyomra!!!!!Lassan ténnleg kezd abszurdba átfordulni ez a karácsony,kiváncsi leszek holnap még mi fog történni!!!!
 

Akkor 2 kép a végére:

karácsonyfánk                         tipissölanyu&én!


 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr731645699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása