publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

nyílt levél

2009.12.01. 12:46 Dollybaba

Sziasztok kislányok!
 
Totál kész vok,ne tudjátok meg mennyi minden történt velem kb 5 óra leforgása alatt!!!
 
Kezdeném ott,hogy ma volt Károly bácsi gyászmiséje.Én már eleve úgy mentem el,hogy nem volt kedvem ,mert régen mikor beszélgettem erről Károlybával akkor mondta,h az ő temetésén ne legyen ott senki csak a család!!!!Nah mosz ehhez képest meghalt és a felesége kitalálta(amiben van némi igazság),hogy legyen a mise rész nyílvános és az urna nyugalomba helyzése pedig szűkcsaládos.Eszti mondta,h 4-re legyek ott náluk,nah most én itthonról fél 2-kor indultam el a baszott nagy forgalom miatt fél 5-re értem Eszterékhez(persze most volt sztem a világ legangyobb forgalma,és persze a telómon sem volt pénz,h oda tudjak szólni),nah mindegy,lényeg,h virággal a kezemben rohanok Esztiék felé,kábé úgy éreztem magam mint a Hiar végén mikor fut a felszálló repülöhőz(már hiába).
Mikorra megérkeztem Eszterék sehol!FASZA!
Én nem tudtam hol a templom,felhívom Ferit,h szóljon má Esztinek,h what a fuck.
Eszti felhív,h ők már ott vannak,de visszajön értem(a templom 2 utcával lejjebb volt),nem késtünk le semmit,hála az égnek!!!!!
 
Itt jött a "megagáz" ahogy akkadtimi szokta írni,a felesége és a lánya ott állnak elöl és fogadják a részvét nyílvánítást(vagy hogy kell ezt mondani),én gondolkoztam,hogy akkor most kézfogós részvét legyen(őket nem ismertem)vagy puszilkodós.
Előttem ment Eszti meg az anyja(ők ismerték egymást úgyh az az igazi nyakba borulós sírós rész volt)majd jöttem én...
Nem tudtam,h akkor  most puszi vagy nem puszi,hajoltam is meg nem is a lánya is mosolygott meg hajolt is meg nem is,gondolhatjátok!!!!!!!
Pár másodperc múlva mégis oda hajoltam és puszit adtam neki,de legszívesebben kijöttem volna!!!!!!Én ezeket kurva kellemtlennek érzem,hogy ezt a fajta etikettet nem tudom!!!
Jah akkor mivel rohantunk elfelejtettem levenni a virágról a papírt,ott zörögtem vele:a templomban,áhhhh,naggyon gáz volt!
 
Ezekután jött a mise...Komolyan mondom én nem akarok ilyen temetést!!!Az orgona vmi borzalom volt,a szöveg szintén.
Az nem jó szó erre,h szomorú,hanem inkább íjesztő v nem is tudom,nem fúj,nehogy így temessetek el,bármi szólhat de ez a sírontúli orgona ezt NEEEEEEEE.
 
Majd elmentünk Esztiékhez,tea,süti.
Képzeljétek el ülünk az asztalnál és minden átmenet nékül az Eszti asszondja milyen szép  a hajam!!!!!!!!!!a színe!!!!!az esése!!!!!!
mondom magamban mi a fasz?Majd rákontráz az anyja is,és az öccse!!!!Hát mondom ezt nem hiszem el,majd később megint jött,hogy egyre jobabn nézek ki,megh mint egy olasz nő!!!!!!!Jól esett de olyan szokatlan volt.Majd asszondják olyan jó lenne ha oda költöznék!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Itt leakadtam,először azt hittem viccelnek,majd mondják,hogy olyan jót tenne a családjuknak,mert ők olyan jól érzik magukat velem!!!!!!!!!!!!!!!
ÚRISTEN!!!!Kész voltam!Persze ez is jó,de basszus,ez durvaaa,hogy nekem ilyeneket mondanak,én ezekkel nem tudok mit kezdeni,az ilyen erős érzelmi megnyílvánulásokkal és mikor látod a másikon,h komolyan gondolja,tehát ha most azt mondom,h jövök akkor mehetnék is!!!!!HIHETETLEN!
 
Aztán mondom Esztinek lassan indulok haza ez volt fél8-kor.
Ez egy lényeges pont,mert én akinek elég jó az időérzékem itt olyan szinten vesztettem el,hogy mikor legközelebb órát láttam akkor NEGYED10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!volt amire én azt hittem ,h csak 8 óra van!!!
Közben ez történt:elmentünk sétálni az anyjával(ami kb 20 perc volt,akkor volt 8 óra mire megérkeztünk a házukhoz),majd kocsival az Örsre(negyed9),de mivel nem volt ott a barátja(akit megvártunk),ezért bementünk az Árkádba,Eszti venni akarta magának felsőket,és segítettem neki választani,és mire ezzel végeztünk lett negyed10.
Ezt az egészet én kb fél órának éreztem,és mikor meg tudtam,hogy hány óra és,h Szentendréhez képest émmég az Örsön vok,hirtelen nem tudtam mi történt!!!
Naggyon durva volt,olyan mintha vmi fekete lyukba estem volna,basszus!!!!:):):):):):):)
 
Aztán jöttem haza,és gondoltam este fél 11-kor nem fogok felgyalogolni hozzánk(csizmában voltam nagyon fájt már a lábam is),beültem, egy taxiba illetve beestem:):):):)Mert vhogy alacsonyabban volt az ülés ill az is kurva puha volt,úgyh kábé olyan volt mintha leseggeltem volna a földre,még pici sikoly is elhagyta a szám,ránéztem a sofőrre és arra a tipikus 50-60 körüli taxis arcra számítottam,erre kb egy velem egy korú SRÁc ül a volán mögött:):):):):)Nah mondom fasza!!!!
Amúgy végig dumálta az utat,még a végén röhögött is rajtam,mert elkezdtünk arról dumálni,h milyen drága a buszjegy(ez a történet nagyon fel tud baszni,m tök igazságtalanok,és annyira bele hergeltem magam,és ezen nevetett),és mondtam neki,hogy azért ültem be,m lerohad a lábam a csimmában,aztán mikor elköszönt akkor mondta,h SZÉP ÁLMOKAT,JÓ PIHENÉST(ezt így),és hogy gyorsan kerüljön le a csizma a lábamról!!!!!!!
Mik vannak!!!!
 
Jah és mindeközben vmikor 8 körül hívott a Kalészpeti,hogy őt vki törölte wiwről,biztos a volt nője volt,de,h ő senkit nem ér utol aki net közelben lenne,és engem is emiatt hívott(mármint,h nézzem má meg,h ott van-e az ismerőseim között),mondtam,h épp az Árkádban vok(miközben Esztit néztem a ruhákban beszélgettem a Petivel)úgyh megadtam neki a wiw belépőm,megnézte magát,de mondta h le van törölve akkor ezen kiakadt,közben nyugtatgattam,majd eközben Eszti szólt,h menjek ki a bolt elé,m jön a pasija és,nem talál ide,és ha látom akkor szóljak neki,h ez az a bolt!!!!!
SZERINTETEK?
Asszem ekkor léptem be a fekete lyukba,mert ebben a fél órában minden öszekoncentrálódott,sőt még a szexmsn-es robi is hívott,de nem éreztem a rezgőt úgyh vele nem beszéltem:(:((:Ezt sajnálom persze a legjobban:):):):):)
 
kurvára elfáradtam!!!!!!
 
JAH és a csúcs,hogy MEG IS JÖTT!!!!!!!!
 
Asszem ez volt életem legsűrübb 3 órája!!!!!!
 
Akkor most lefexem aludni:)

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr551566098

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: افضل فنادق البحرين 2017.12.31. 05:53:54

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása