publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

twin peaks

2010.01.16. 21:14 Dollybaba

Reggel gondoltam,hogy akkor itt az idő megnézni amit kaptam karácsonyra,persze már voltak próbálkozásaim,de a dvd lejátszón nem sikerült elindítanom,aztán a laptopon nem olt megfelelő program,ma odáig vittem a dolgot,hogy akkor Ferinél megnézem.Szerintem vmi feket mági lehet a dologban,mert konrétan csak az első részt nem játszotta le nála a gép,majd azt megnézve elindult az első rész,tök örültem,erre fél időnél leállt és nem tudtam tovább nézni!BASSSZA MEG!!!!!!!!!!!!!!!!

Aztán este itthon befejztem:)

Közben elvesztem a HTML és a CSS kódok tengerében,persze messze vok attól,h értsem,de foglalkozom vele,mert határtalan lehetőségeket vélek felfedezni ebben a dologban.ez sem mostanában fog bekövetkezni...:):):)

Tudom,h gáz meg égő de élek halok a http://www.glitter-graphics.com oldalán található képekért...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr311677898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása