publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

evezésem története

2010.02.06. 22:49 Dollybaba

Bevezetésnek néhány kulcsszó:evezés,télen,hévizen,gyógytornászok csapatépítés.

Én mint önkéntes meg lettem hívva erre a kis happaningre amire nem nagyon akartam elmenni,mert kinek jut eszébe télen,hóesésben,az évszázad legihedegebb heteiben elindulni evezni?Természetesen a vezető gyógytornásznak...aki csikungozik tehát neki ezek a dolgok nem okoznak neki gondot,mert az ő meridiánjai rendben vannak ellentétben az enyéimmel,nemhogy nincs rendben de sztem már az a kategória vagyok,hogy nyomokban meridián vonalakat tartalmazhat!!!!

Már a ruha összepakolása is érdekes volt,m konkrkétan semmi olyan ruhám nincs ami megfelelne a szélálló és a vízálló kifejezéseknek,úgyh maradt az a varriáció,hogy Eszter ad kölcsön!Mondanom sem kell,hogy "egy nő lehet szexi sí ruhában"-tól nemhogy kilométerekre voltam hanem mégcsak egy bolygón sem voltam ezzel a lehetőséggel.Nagyjából úgy néztem ki,mint egy jól megtömött óvodás,ebéd után.

Sikeres felöltözés után indult a party,kocsiba be,fél óra utazás,kocsiból ki.Első lépésben mindenkinek amellé a csónak ill kenu mellé kellett állnia,amivel utazott.Én megkaptam Ervint,aki az egyik túravezető volt,mert előző este meg tudták,h én nem tudok úszni.Erre teljesen rá gerjedtek a túravezetők,és elkezdtek nyugtatni engem,hogy nem lesz semmi baj,majd az egyikünkkel utazol,mert te vagy az aki nem tudsz úszni és ne félj és stb stb.Én teljes nyugodsággal mondtam,h dehát én nem félek!!!EMBER ez engem effektív nem zavar,tehát attól,h nem tudok úszni nem félek a víztől és főleg egy olyan folyóban ami max derékig ér,de ezeknek ez nem számított,mert olyan szinten voltak ezzel a megnyugatás dologgal,hogy már én éreztem magam kellemetlenül.

Lényeg,hogy Ervin már önmagában is egy megnyugtató és bizalom gerjesztő látványt nyújtott,mert kb akkora a feje,mint 3 emberé együtt véve,és az a klasszik hajós kapitány alkat,nagy has,erő,és persze mániákusan kereste a pálinkát.Visszatérve a bizalom gerjesztésre:Ervin járása az úgyneveztt kímélő sántitás típusnak fele meg,magyarra lefordítva,mint egy nyomorék,úgy megy!!!!!Simán mankóval kéne mennie de ahhoz túl hiú,amúgy egy héttel ezelőtt még ben feküdt nálunk a rehabon....Nah én vele ültem egy kenuban!!!!!!!Vízre tettük a hajót már én is bent ültem,erre Ervin kiszól a másik túra vezetőnek,h ebből a kenuból hiányzik egy csavar,ideje lenne átnézni a hajókat!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!Kb 10 kgt leadtam idegből,ilyen nincs!Hiányzik egy csavar,aminek nyilván súlya van hisz szólt a fővezírnek,rajtam átfutott a gondolat ahogy az oladalakate egybne tartó műanyag szépen lassan leválik és szép lassan bele csúszom a vízbe...Hála az égnek nem süllyedtünk el:)

Az evezés nem volt rossz de asszem nem ez lesz életem értelme.Másfél órát eveztünk,nekem a végére az ujjaim abban a pózban maradtak ahogy fogtam az evezőt,nem bírtam kinyújtani az őket,úgyh a teát is úgy ittam meg,h csuklóval tartottam:):):):):)A végén márcsak imitáltam az evezést,mert kész voltam,lenyom,meghúz de csak simogattam a vizet!

A legnagyobb arc a két neuro pszichológus és Pepe kapitány volt.Ez már önmagáért beszél:Pepe kapitány:):):):):)A nap mondata is az övé:"spermanensen félek a nőktöl".KÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉSZ!!!!!!!

A neuropszichológusokról(G. és N.) csak annyit,hogy jófejek,meg okosak,meg éjjel egykor arról beszélgettünk,h amikor ők fiatalok voltak akkor,hogyan mit mikor szívtak...G. alkesz,saját bevallása szerint is.N. pedig az az igazi "vénmarha" kategória,aki a 24-25 éves Editkével HASTÁNCOL!!!!!Meg minden mást amit Editke csinál,mert a vén kéjenc szereti a friss húst.Nekem a péntek este az ilyen too much kategória volt.Editke egyedül táncolt,rázta magát,a túra vezetők nyálcsorgatva nézték,a dokik szintén,majd elkezdte az embereket is buzdítani,nah én ettől agyfaszt kaptam,nagyon nem élveztem.Nekem shokk volt.A N. nevű doki,meg egyenesen "neee,ezt nem karom látni" kategória.Aranyos,meg nagyon okos,de ahogy ott vonaglott és rázta és oda tette magát,szánalommal teljes mosollyal néztem.Lehet én vok a hülye és a nemnyitott,de ezt ne máááá,ami nem megy ne eröltessük!!!!Vegyük észre,h elment az idő a fejünk fölött.

Én akkor örültem a legjobban mikor éjfélkor felmentünk aludni,majd G. felkeltett adjak cigit,erre "tűzbe jöttem" lementem cigizni,és basszus Editke ott ül G. mellett,és nem elég,h N.-t hulla fáradtra táncoltatta,elkezdett a G.-ral is flörtölni,kééééész!Ez a másik fele,tehát nem igaz,h a férfiak csapodárak,ehhez naggyon kellenek az olyan nők,m Editke,aki még a kocsi kulcsot is úgy adja vissza,h simít egyet a férfi tenyerén,és aki úgy ült éjjel G. mellett,hogy megkérdezte,fel tehi-e a lábát G. combjára!!!!!!!!!!!!

ATYAÚRISTEN!!!Nekem ez betette a kaput,ez a viselkedés.Nah most mindezt úgy kell elképzelni,h ez a lány nem hangoskodik,meg nem közönséges,semmi kurvás nincs a megjelenésében sem.Úgy adja elő,h iszonyat halkan beszél,szinte suttog(néha oda mennék hozzá jól megráznám,h ébresztő).Ezzel a halk stílusával ami hihetetlen ellentétben áll a cselekedeteivel éri el azt,h a két férfi zabál a tenyeréből.Hamu alatt lakik a parázs,de ennyi???????????

Nekem ez naggyon fura volt!Ez ilyen rácsodálozás a világra,vagy az élet ezen oldalára.Nem volt jó ezt látni,mert az járt a fejemben,hogy nem lehet senkiben sem megbízni.G.-nak felesége van,gyereke van,eljön ide és így viselkedik... 

Jah a térképészt lefelejtettem,előadás is volt,mert anélkül nem vízi túra a túra!!!!!A térképész ill régész bácsi előadta,h itt régen volt egybástya...Halál unalom volt,persze,Ervin konkrétan elaludt!!!!!Lényeg,h tékrépészrégész bácsinak meg volt a magáház való esze,mert bepróbálkozott az Eszternél,h tanult masszázst!Ezek a férfiak annyira undorítóan pofátlanok,basszus!

Editkének volt egy kurva jó beszólása.Berakták a prodidzsájt,és ő elkezdett "őrjöngeni"(hastánc megintcsak),ekkor belépett térképészrégész bácsi oda állt Editkéhez,h akkor dance,Editke el is kezdett vele táncolni,majd jött egy lassabb rész a számban erre Editke asszondja:-most tomboljon magában!És a faszi szótfogadott!!!!!!HIHETETLEN,majd Edtike vissza és újra együtt nyomták.

Elmondhatom magamról,h láttam Hévizen tavi rózsát TÉLEN,gőzölgő folyóban eveztem,láttam vagy négy gémet felrepülni,15 kacsát kirepülni a nádasból,kenuban teát inni,nápolyit enni.EZT MEGÚSZTAM SZÁRAZON!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr121735229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása