publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

töménygyönyör

2009.08.06. 12:25 Dollybaba

Először is leghűségesebb olvasomtól unokatesómÁgitól szeretnék elnézést kérni,hogy ilyen hosszú ideig mellőznie kellett szórakoztató írásaimat:)Sajnos nem vettem rá magamat,hogy írjak,nem volt kedvem!Na de most:

Kronológiai sorrendben igyekszem haladni májustól augusztusig!

Mindenekelőtt bejelenteném,hogy röpke 7 év alatt sikerült abszolutóriumot tennem azaz befejeznem tanulmányaimat!Vannak azok az emberek akiknek a rendes mederben folyik az életük és 22 évesen meg is van első diplomájuk és vannak az olyanok,mint én akiknek közbejön egy két holtág...

Szerelmemferivel megéltük az 1 évet,éljen-éljen!Elvitt vacsizni és kaptam óriás virágcsokrot!

Hihetetlen módon elmentem dolgozni is,először auchan,majd telefonos értékesítés és hosteskedés.Mindegyik undorító és elme pusztító.TÉNYLEG!!!!

Bár tudom,hogy a munka nemesít és dolgozni kell stb. stb.,de nem ILYENEKET!Ez zombiknak van kitalálva és ostobáknak,ezt nem lehet bírni.Vagy azzal volt bajom,h el kellett számolnom az időmmel,és meg volt szabva,hogy mikor van pisi-kaki és mikor ehetek!Hát én ezt nem bírom.Szeretek dolgozni,ha az a gyógytorna!!!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr891292439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása