publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

buli

2010.01.24. 18:43 Dollybaba

2010,morrisons,és mi lányok!

KÉSZ,őrület,óriási,giga-mega party:)köszönöm kislányok az élményt,ezekért a percekért(is) érdemes élni!Én konkrétan smink nélkül érkeztem meg amolyan van is kedvem de leginkább mégis haza mennék hangulatban.Bulizni elmenni az nálam leginkább a sminkelésre való felkészüléssel kezdődik,mert ez ugye alap,egy nő életében,de annyira kellett sietnem a buszhoz--mert elment az idő a fürdéssel--hogy gondoltam viszem a kis pakkom és majd ott kifestem magam!Természetesen otthon hagytam a smink cuccom...nem voltam ideges...Valikát felhívtam megkértem,h hozzon fehér szemhéjpúdert és spirált.Valika az aki olyan pasztell színeket használ,h azt még nagyítóval sem lehet észrevenni,úgyh nagyjából a szempillámat sikerült kifestenem(ammeg nem oszt nem szoroz....JÓ VÓT A KEDVEM),nah de gondoltam majd én ezt ellensúlyozom némi alkhollal.Ez olyan szinten sikerült,hogy 4 mojito után,11 körül sikerült hánynom!!!!!!!DE hogy:mentem ki timikiért a kapuba,majd a ruhatár felé félúton gondoltam betérek a wc-be,de ez akkor már úgy tűnt,h a wc is túl messze van...Olyan szintű erősséggel tört fel belőlem,hogy oda hánytam a wc-nél a fal tövére...Ott állt három fiú,eléjük sikerült tenni a cuccot,majd felnéztem és mutattam nekik,hogy minden ok.Röhögtek:):):):):)Majd mentünk kabit letenni és dance tovább,ekkor értem el azt a szintet,hogy olyan volt a szám mintha 1 kg homokkal öblítettem volna ki,úgyh innentől cak vizet ittam.Volt egy kis "rosszulvokhazaakarokmenni" rész,de hamar túl lendültem rajta:)

A tánc és azok az arcok,hát az vmi frenetikus,ahogy timike mondta standup élőben:):):):)Sikeresen smároltam az Ágival:):):)Ő oda fordult hozzám,h neki smárolnia kell vkivel,h lekoptassa a rátapadt piócafiút,erre gondoltam,h mivel én ehhez értek majd segítek:):):)Ági kisebb shokkot kapott,én nagyon röhögtem ahogy az arcán láttam a döbbenetet,de én csak segítettem:):):):):)Természetesen a legjobb az volt,ahogy fordítottam a fejem jobbról balra Ági már más kezében volt,olyan szintű átmenő forgalmat bonylított tánc és smár terén,hogy wowowowowowow:):):):)a fiúk csak jöttek mentek:)KÉSZ,őrület,káosz,nagyon élveztem:)

Zsófia elmondta mennyire szeret(nagyon fura volt,ahogy szemtől szemben tolta),sőt aznap Eszter is felhívot,h mennyire szeret,és sajnálja,h nem leszbikus...Én részemről nem sajnálom,hogy nem vok leszbikus,de mostanában érdekes a nőkre gyakorolt hatásom,biztos a jang túlsuly miatt van:):):)

Timinél laudtam,és felkeltünk majd konferencia beszélgetést bonyolítottunk a lányokkal,és annyit de annyit röhögtem:):):):)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr861698645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása