publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

the end

2010.01.28. 20:51 Dollybaba

Hát itt a vége Ferinek és nekem...Ő már számított rá,tudta,érezte,én eldöntöttem ma és elé álltam.Kellemes nem volt,de örülök,h annak ellenére,hogy most minden szar rám fog ülni(depi,önsajnálat) nem voltam vele tisztességtelen és mielőtt elkezdődött volna egy parazita kapcsolat kiléptem belőle.Nyílván szar lesz és kegyetlen nehéz,de valahogy túl élem...Asszem nem sűrün fogok olyan embert találni aki ennyire önzetlenül fog szeretni...

Ezzel együtt azt kell,h mondjam több volt a kellemetlen a kapcsolatban,mint a kellemes,úgyh erre alapozva ezt már nem lehetett volna sokáig életben tartani.

Szép volt jó volt,több mint jónak indult,csakhát amit az ember nem lát a szerelemtől az később durva szemcsévé válik,és amikor ez kiderül akkor rájössz,h mivel alapjaitokban nem passzoltatok ezért ez nem fog sírig tartni!SAJNOS!

Furcsa lesz...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr181710937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása