publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

önkéntesség

2010.01.19. 20:09 Dollybaba

Ma volt az a nap,mikor is végleg véget ért az az életforma amit 27 évig éltem...Elkezdtem dolgozni,jó ingyé,de ennek már sosem lesz vége,elindultam a lejtőn,ami persze nagy túlzás,mert a NORMÁLIS embernek ez az élete,nekem most mégis fura.Munka és a rendszer kell,remélem megszokom én is:)Most önkéntes gyógytornász vagyok...Éljen éljen!!!!!!!Legalább nem esem ki a gyakorlatból.

Aúgy ma meg volt a nagy áttörés:évek óta(kb 10-11)éve nem szálltam liftbe(kivéve westend),ma meg azon kapo magam,hogy bezsélgettek az Esztivel,és hipp-hopp bent vagyok a liftben és semmi para vagy pánik ne volt bennem!!!!!SŐT még egy fél oldalára bénult nénivel is képes voltam liftezni,ÉN TÖK EGYEDÜL!!!!!Még a gyomrom sem liftezett!!!!!Háromszoros hurrá nekem:):):):):)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr631685707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betso1 2010.01.21. 15:22:03

Szia!

Nem tudom meghatározni, mikor, s, hogy találtam véletlen - hetekkel, hónapokkal -, ezelött az oldaladra, de meg kell, hogy mondjam, rajongója, rendszeres olvasója vagyok ezen, nagyjából szívből és öszintének tünő írásaidnak! Tetszik!
Kicsit ugy tünik könyvet is irhatnál,
(27 évesen) miért is ne!?
Annyit engedj meg hozzászólni ("szóljhozzá"), hogy az életbenattól lesz sok tapasztalata az embernek, hogy olyan helyzetekben is van része ami a "nagy könyvben" nincs megirva, és ezek azok a szituációk amiböl igazán tanul az ember!
Itt kezdödik a bölcsesség, és talán a felelöség, mert amig nincs negativ, pozitiv tapasztalatod, addig az ember bohém, laza, és nem számít semmi!(fiatalság), anap holnap is felkel, és nem történhet olyan amiért másnap fejbelöne valaki!
Az élet majdnem szép, mert nem tellik el úgy nap, hogy a nap el ne telne!

Minezek után engedd meg, hogy gratuláljak a sulid eredményéhez, így, hogy végig olvastam a blogodat, nem kis izgalom volt a végeredmény elérése, de megvan, és ez a fontos! Gratulálok!
Háttal nem kezdünk mondatot, úgyhogy szembefordulok, és utolagos boldog újévet, és gyakrabban írj! Köszi!

Betso
süti beállítások módosítása