publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

bele a közepébe

2009.11.10. 13:45 Dollybaba

Sok minden történt miről nem írtam,de most megpróbálom csokorba szedni:)

Egyik ilyen pár hete történt még az államvizsga előtt,mikor is én sík ideg voltam,és egy ilyen napon beszéltem telefonon az apostolÁgival,fiúkról meg szexről,majd mondta,h mikor egyedül volt otthon akkor milyen jót maszturbált:)Ezen még nem is csodálkoztam,mert nyíltan beszélgetünk szexről,fiúkról:)10 perccel később hívott a Szandi,hogy elmondja milyen ideges az Anna miatt,majd próbáltam nyugtatni és erre mondta,hogy az előbb maszturbált és milyen jó volt neki...Itt már kedztem meglepődni,majd ezekután este beszélgettem Edinával msnen és közölte,hogy(szintén nullából kezdte a sztorit)milyen jókat masztizik esténként.KÉSZ!!!!!!

Pár héttel később mentünk Vandához(ági bnőj)babát nézni.Lányos nap volt,és Dorka elkezdett sírni,majd a Vanda beszélgetés közben fogta cici elő és szoptatás.Gondoltam végülis lányok vagyunk,nincs ebben semmi fura,nekem mondjuk kicsit az volt de mivel a többiek sem emelték a kezüket a szemük elé gondoltam én sem teszem.Majd du elvittük Dorkát dévény módszeres fogalkozásra,ami Szentendrén belül volt,és mivel életemben nem láttam még ilyet gondoltam megnézem!A nő aki csinálta annak volt vagy fél tucat gyereke,köztük egy 4 hónapos baba,mikor vége volt a 60 perces kezelésnek akkor a kisfiú(a nőé)elkezdett sírni,majd behozták a babát és a nő aki 50 cm-re ült tőlem elkezdte szoptatni a gyereket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ennél a résznél legszívesebben kiabáltam volna,hogy NEM AKAROM LÁTNI A MELLEDET,elég volt egy napra egy!!!!

Egyébként a végén a Vanda mondta,h látja rajtam,h kicsit sok volt ez a 60 perc(amúgy nagyon sírt szegény dorka),persze nem mondtam neki,hogy ezzel a sok mellel volt gondom,ráfogtam a gyerek sírásra.Hát faszom,egy ilyen intim dolgot hoy lehet idegen előtt csinálni?vagy ha sok gyerek van vkinek akkor már nem is intim,vagy rutinná válik,de akkor szegény ötödik gyerek nem kap annyi figyelmet mint az első,nah mindegy.Én tuti nem leszek ilyen,lépten nyomon előveszem a mellem anyuka:) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr81515354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása