publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

Mintha nem lenne elég…

2009.09.16. 10:19 Dollybaba

 

…hogy nem tudom,ki az apám abból a korosztályból akik  50-en felül vannak most megtudtam azt is,hogy azt sem tudom ki a testvérem abból a korosztályból akik 27-30 közöttiek.Ezekután már csak azt várom mikor fog arra fény derülni,hogy tulajdonképpen hermafroditának születtem,és úgy döntöttek lány legyek,és várom azt a napot mikor kiderül,hogy elcseréltek a kórházban.Egyet nem értek,hogy miért nem olyan dolgok derülnek ki,hogy én vok a titkos-titkos gyereke az egyik milliárdosnak vagy Einstein leszármazottja,vagy valami olyat is mondhatnának  végre ami JÓHÍR!!!
Most már nemcsak úgy ,egyszerűen azzal a gondolattal megyek ki az utcára,hogy lehet most ment el mellettem az apám ,hanem:-Lehet most ment el mellettem az apám és a testvérem IS!!!Lehet,hogy már láttam?Vagy ismerem is?
Ahogy telnek az évek egyre több vérrokonomra fogom azt hinni,hogy:-Lehet most ment el mellettem !!!!
Amúgy nem volt megdöbbentő,katasztrofális, "atyaúristen mik vannak" érzés meg tudni ezt a dolgot,á! nem!jól bírom én az ilyet,kifejezetten szeretem. Ez adja az élet ízét!Csak már kezdem azt érezni,hogy kurvára el van sózva!!!!!
….hogy a szigetre úgy megyek ki,hogy közben le kell adnom a szakdogámat,nehogy felhőtlenül élvezzem azt a rohadt egy hét alkohol mámort,nem,nem lehetek ilyen szerencsés!Még a végén boldog lennék!!De hogy ez ne így legyen arról gondoskodott a kedves-szellemes pszichém és unokatesóm.
Mivel sok volt a stressz a szakdoga körül,ezért már 1 pohár sörtől is kábé fejre álltam és erősebben voltam másnapos mint előző nap részeg, úgyh nem nagyon volt alkohol mámor csak vágy és józanság SAJNOS!Persze azért jó volt így is,leszámítva azt a NAPOT,ami után elhatároztam,hogy kisebb kampánnyal készülök a 2010-es szigetre, önjáró plakátként fogok a jegyárusok előtt tüntetőleg fel-alá mászkálni.A plakáton a következő lesz látható:óriás poszter unokatesomról ÁGIRÓL,és alatta ez lesz olvasható:Ne adjatok neki JEGYET!!!!!
Tudom Ági neked jó móka volt,és te most sem érted,hogy mi négyen miért izzadtunk egy órán keresztül és miért volt a Daninak gyomorgörcse,de nem baj lényeg,hogy ÉLSZ!!!!!Amúgy nem volt nagy para,ténnleg,csak 1 órán át nem találtunk,a szigeten,a sátrak között,este,mert elmentél pisilni,és valahogy elfelejtetted megjegyezni a visszafele utat.
Egy kérésem van,hogy legközelebb majd ha challenge day lesz akkor ott ad ezt elő,mert lehet nyersz vele egy övtáskát,de szigeten fél millió ember között kicsit meredek. Főleg mert a telefonodat sem vetted fel,és mikor felvetted akkor csak annyit mondtál,hogy: ERDŐ,SÁTOR.
Én a Danival kerestelek,Ernő meg Edivel. Ernő meg Edi lényegében ugyanott áll,mert várták,h jössz majd vissza. Én  a barátnőimmel buliztam  mivel minden évben kimegyünk együtt négyen egy napra már nagyon vártuk ezt a napot,de ennél sokkal izgalmasabb programot nyújtott számomra,mégpedig azt,h megkereshetlek !Dani másnapos volt ezért elég szarul fogta ezt a kis progit, hogy keressük meg mamit a szigeten!!!!!De nem baj uccu neki!Addig sokkal nyugodtabbak voltunk amíg nem vetted fel a telót,mert arra gondoltunk,hogy kimentél a szigetről,mikor mondtad,h erdő akkor a dani csak ennyit volt képes szólni:-Jajj a gyomrom! Pár perc elteltével:-Miért kell ezt velem csinálnia?!Én próbáltam nyugtatni,téged pedig valami fényfelé terelni,de a következő hívásnál sem tudtad megadni a pontos koordinátákat csak annyit mondtál,hogy sátor!Köszi,viszonylag ritka jelenség a szigeten a sátor!!!
Lényeg,hogy Danival mindenféle titkos-hátsó erdei utakon próbáltunk megtalálni,és valami nagy fák alatt álltunk,mikor egy twin peaksbe illő telefonbeszélgetésem volt Ernővel-Edivel és Veled!Asszem Ernő számát írta ki a telefonom,te szóltál bele,hogy itt vok(gondoltam,h akkor ernővel vagy),majd ernő átvette és lerakta. Ekkor felhívtam Ernőt,kérdeztem,hogy Ági ott van,ő mondta,hogy nincs majd felhívtam Edit,mert kicsit megzavarodtam,és kérdeztem,hogy egyedül állsz Edi?mondta,hogy igen majd elkezdett RÖHÖGNI,h amúgy nem unatkozik,mert mindig oda megy hozzá valamilyen ember és kérdezgetnek tőle,úgyh lényegében jól el van!
Majd megint beleszólt Edi a telóba,hogy :-Jah amúgy itt van az Ági,csak megfordultam és most vettem észre!!!Itt raktam le a telefont,kurvára nem értettem,h akkor ki hol van,vagy hol nincs.Ezekután oda jött hozzánk 4 francia kértek tüzet,mi adtunk majd elkezdték nyomni,h mennyire jó a sziget és beautiful country mi meg tovább mentünk,mert ki a faszt érdekel az ország mikor a Dani anyját keressük az erdőben!!!!!
Jó volt a szombati sziget,yeahhh!A legvicesebb,hogy ezekután Ági volt az aki leginkább nem értette miért aggódunk,ő csak pisilni ment hátra,és amúgyis nekünk rossz az időérzékünk,és egyébként is mennyire vicces volt,ahogy ott bukdácsolt a sátor zsínorokban amúgy ő csak 2 percre tünt el!!!Nem baj Danival megbeszéltük,hogy jövőre ha veszel is jegyet mi vágjuk le ollóval a kezedrőlJJ
…hogy szakdogát adtam le,Mamit keresek az erdőben ezekután még Szoboszlay Miklóssal is együtt bulizok !Dani volt osztálytársa(a családban csak:miklós a nagyfejűJJJ).Jó volt vele találkozni,de szívem szerint az első 1 0perc után másfelé mentem volna mint ő. Jófej csak részegen egy agresszív állat. Aki a spontán verekedéseket szereti annak ajánlom Miklóst,tuti befutó!Dani,Miki meg én elindultunk a Volt sátor felé,útközben több fiúnak beszólt,mégtöbb lánynak leverte a napszümevegét a fejéről,volt olyan lány akinek a veséjét akarta lerúgni.Franciául és németül mindenkit lekurvázott,és egy dombon kb 50 ember előtt akart pisilni!IZGALMAS VOLT!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr221385789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása