publikus

A blogom teljesen öncélú,önérdekű,önmagáért létező,önbecsapó,öntörvényű,ÖNZŐ,önbeteljesítő és önmagában értéket képviselő. " alapvetően szorongó vagyok !), mert mindenről le kell mondanom." Bárdos Deák Ágitól

meló

2009.05.15. 11:43 Dollybaba

 Van munka,diákmunka,aíg nem diplomázom leaddí kihazsnálom:)

Auchan,fénymásolok,de ipari mennyiségben!!!!!!!

Olyan vagyok,mint Erin Brokovich:)Nézem a számlákat de azonkívül,h kedvezményes meg akciós adó,azonkívül még nem találtam semmit:)

Az igazgató neve,akiről az idegbetegség szobrát lehetne megmintázni a következő névre hallgat:LUI:):):):):):)

Elsőnapon a fénymásolón(ami mellé állítottak) az összes létező hiba kijött rajta úgyh olyan volt,mint egy gyorstalpaló fénymásolófelhasználói tanfolyam.

Az emberek mint a droidok,senk senkivel nem beszél,én 3ik napra értem el,hogy köszöntek:)

Első nap tök para jött rám,mert konkrétan nincs ablak egyik falon sem,ahol meg van az a szemben épült ikea falára néz,úgyh se az eget se a földet nem látni.

Olyan mintha valami földalatti bunkerbe mennék be:)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://publikus.blog.hu/api/trackback/id/tr111123038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása